Informacje o projekcie - projektERN2019

Idź do spisu treści

Menu główne:

Informacje o projekcie

 


Ocena usług i konkurencyjności regionów turystycznych na czesko-polskim pograniczu.
Hodnocení služeb a konkurenceschopnosti v cestovním ruchu v česko-polském pohraničí


Projekt „Ocena usług i konkurencyjności regionów turystycznych na czesko-polskim pograniczu”
jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
oraz środków budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Nysa.
Numer Projektu:  CZ.11.4.120/0.0/0.0/16_012/0001510
Program: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020
Fundusz: Mikroprojektów Nisa-Nysa


Projekt partnerski z projektem Uniwersytetu Technicznego w Libercu pt. Analiza usług turystycznych na polsko - czeskim pograniczu.
Partnerský projekt s projektem Technické univerzity v Liberci Analýza služeb v cestovním ruchu v česko - polském pohraničí.


Cele projektu / Cíle projektu:

Projekt przyjmuje za cel analizę oferowanych usług turystycznych na polsko-czeskim pograniczu i przekazanie pozyskanych informacji centrom informacji turystycznej,
przedsiębiorcom turystycznym i jednostkom samorządu terytorialnego w obu regionach.

Projekt si klade za cíl analyzovat nabízené služby v cestovním ruchu v česko-polském pohraničí a výsledky předat turistickým informačním centrům,
podnikatelům v cestovním ruchu a orgánům územní samosprávy v řešených regionech.

  • Zwiększenie świadomości studentów, potencjalnych pracowników branży turystycznej, o sąsiednim regionie i późniejsze rozpowszechnianie tych informacji za pośrednictwem sieci społecznościowych.

  • Wzajemne poznanie głównych atrakcji przygranicznych obszarów i usług z nimi związanych.

  • Wzajemne poznanie kultury czesko - polskiej.

  • Wzajemne poznanie instytucji szkolnictwa wyższego wśród studentów i pracowników naukowych oraz dalszy rozwój partnerskiej współpracy obu uczelni.

  • Poprawa konkurencyjności turystycznej obu regionów turystycznych poprzez postrzeganie ich jako całości.


  • Zvýšení povědomí studentů, potenciálních pracovníků v cestovním ruchu, o sousedním regionu a následné šíření těchto informací přes sociální sítě.

  • Vzájemné poznání významných atraktivit příhraničních oblastí a služeb s nimi spojených.

  • Vzájemné poznání česko - polské kultury.

  • Vzájemné poznání vysokoškolských institucí ze strany studentů a vědeckých pracovníků a další rozvoj partnerské spolupráce obou vysokých škol.

  • Zlepšení konkurenceschopnosti obou regionů díky jejich vnímání jako jednoho celku.

 
 
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego